أشتغلت في تايلاند فترة قابلت فيها ممثلة مغمورة هناك هأقولكم الحكاية



 أنا بأشتغل مهندس بترول, والشركة بعتيتني اشتغل فترة في تايلاند 

وفي يوم أجازتي دخلت مطعم وهناك شفت واحدة شكلها مش غريب على, دخلت عليها الترابيزة اللي قاعدة عليها وسألتها حضرتك مصرية؟

ضحكت ضحكة جميلة نورت وشها وهي تسألني عرفت أزاي؟ قلت لها أنا شفتك قبل كده بس مش عارف فين, زي مايكون أعرفك كلمتك هو أنا أعرفك؟ زادت ضحكتها وهي بتقولي أيوة أنا مثلت في كام مسلسل في مصر مش كتير, وبعدين سيبتها وبلف العالم والنهارده أنا جيت تايلاند ومش عارفه هقعد أد ايه

وطبعا كان السؤال ليه سيبتي مصر؟

ضحكت أكتر وقالت دي حكاية طويلة ولا أحكيها إلا للصديق المقرب قوي لأنها حكاية شخصية

ضحكت أنا كمان وقلت لها خلاص أعزمك على العشا ونبقى أصحاب وانا كلي شوق أسمع حكايتك

قالت بعد العشا نشوف

لكن بعد العشا قالت ان الحكاية شخصية جدا ولا تتقال في المطاعم, قلت يبقى نروح الأوضة في الفندق عندي

ولم ألحيت عليها تبدأ تحكي, قالت لي, الحكاية أن أنا جنسية قوي, أحب الزب وأحب أمصه وأحب اللي يمصلي كسي ويقطعه باللحس, لكن في نفس الوقت لا أحب اتناك من واحد مش عايزه أتناك منه أو يبتزني عشان يشغلني لازم ينيكني

قلت وأنا أيه رأيك في؟ ابتسمت وقالتلي مش لما تقولي الأول ايه اللي عاجبك في؟

قلت لها جسمك رشيق وجميل, لكن لوقلعتي البلوزة يمكن أقدر أشوف بزازك أكتر وأقولك رأي أوضح

ولما قلعتلي البلوزة قلتلها بزازك جميلة بشكل ممكن أصورهم؟ قالت ياريت, أحب أتصور وأنا عريانة وأنا بتناك بس تكون الصور بعيون اللي بيحبوني

وأنا ساعتها قلت لقيت البنت اللي هتسعدك لما تنيكها, ومين عارف يمكن أتجوزها, أصل أحب النيك بعيني وأحب أشوف حبيبتي أو مراتي تتناك قدامي وأصورهم

ما أجمل الجنس

Comments